חדר כושר וסטודיו

חדר כושר

צוות המאמנות המקצועי שלנו ילווה אותך מהאימון הראשון ועד להשגת מטרותיך, בדרך משותפת ותמיכה אישית ומקצועית לאורך כל הדרך.

חדר הכושר פתוח בימים א-ה מ-10:00 בבוקר עד 20:00 בלילה

                                  בשישי  מ- 10:00 עד 14:00

                                 בשבת  מ- 12:00 עד 16:00

 איך זה עובד?

1. קובעים עם המדריכה פגישה לבניית תוכנית אישית הכוללת שקילה, בדיקת BMI ושומן.

2. המתאמנת מגיעה כמה פעמים בשבוע בשעה שנוחה לה לחדר הכושר ומתאמנת בצורה עצמאית.

תמיד תהיה מדריכה בחדר הכושר שתוכל לעזור ולענות על כל שאלה שמתעוררת.

3. אחת לחודש קובעים פגישה אישית עם המדריכה, בודקים עמידה ביעדים ומעדכנים את תוכנית האימון.

4. מגיעים להישגים יוצאים מן הכלל!

 

 

 

חוגי הסטודיו

 

זומבה
שיעור קצבי, דינמי וסוחף מאוד, משלב תנועות ריקוד מהעולם הלטיני. בעיקר עבודה על סיבולת לב-ריאה ושיפור היכולת האירובית. שורף קלוריות ועוזר לתהליך ההרזיה.
המדריכות: נועה והדר


עיצוב וחיטוב
אימון בקצב רגוע, מחזק ומעצב את כל הגוף כולל פלג גוף עליון (ידיים, חזה וגב) ופלג גוף תחתון (רגליים, ישבן, ירכיים ובטן). שימוש במגוון אביזרים. מותאם לכל הרמות.
המדריכות: חן, עליזה, עופרה


עיצוב דינמי
שילוב שלמוזיקה דינמית וסיבולת לב-ריאה עם חיטוב ועיצוב הגוף. עובד על שיפור הכושר האירובי יחד עם חיזוק שרירים. מצויין לתהליך הרזיה והורדת אחוזי שומן.
המדריכות: ספפא וחן


אימון מחזורי \ אימון תחנות
בכל תחנה יש אביזר אחד או שניים ובכל תחנה מבצעים תרגיל מסוים לפי זמנים. כל מתאמנת עובדת לפי היכולת שלה בזמן מסוים. מטרת השיעור לחזק ולעצב את הגוף, יחד עם שילוב דופק בינוני עד גבוה.
המדריכה:  חן


אירובי דאנס
אימון בקצב גבוה עם מוזיקה קצבית ודינמית. לשיפור סיבולת לב-ריאה, שריפת קלוריות ושומנים, לתמיכה בתהליך ירידה במשקל. דרגת קושי בינונית ומעלה.
המדריכה: עופרה ועליזה


בטן, ישבן, ירכיים
שיעור בקצב רגוע. מחזק ומעצב בעיקר את איזור הבטן, ירכיים וישבן. שימוש במגוון אביזרים ומתאים לכולם.
המדריכות: ענבל וחן

 

פילאטיס
אימון רגוע מאוד. עבודה על שרירי ליבה ומייצבים. מעולה לחיזוק הגב והבטן. משפר יציבה ותמיכה בכלל מערכות שלד-שריר בגוף. מתאים לכולם.
המדריכה: חן

 
אירובי מזרחי
שיעור קצבי ודינמי המשלב תנועות ריקוד מהעולם המזרחי. בעיקר עבודה על סיבולת לב-ריאה ושיפור היכולת האירובית.
המדריכה: ליאורה 


יוגה
שיעור רגוע ושקט מאוד. להפגת מתחים, הרפיה ושחרור הגוף והנפש. עובד על הנשימה, מתיחות והארכת שרירים.
המדריכה:
אפרת ואור


אירובי קיק
שיעור קצבי ודינמי עם מוזיקה סוחפת ומהירה. בעיקר עבודה של סיבולת לב-ריאה ושיפור היכולת האירובית. שורף קלוריות ועוזר לתהליך ההרזיה.
המדריכה: עינבל


אירובי מדרגה
שיעור אירובי עם שימוש באביזר המדרגה. שרפת שומנים וקלוריות גבוהה. דרגת קושי בינונית +
המדריכות: עליזה וחן


עיצוב מדרגה
שיעור המעצב ומחטב את כל הגוף - כולל ידיים, רגליים, ישבן ובטן. השימוש באביזר המדרגה מעניק עצימות גבוהה לתרגילים ואינטנסיביות מירבית.
המדריכות: עליזה וחן


פיטבול
שיעור עיצוב המשלב את אביזר הפיטבול (כדור גדול) שמקורו בעולם הפיזיוטרפיה. מטרת השיעור לעצב ולחזק את הגוף תוך שימת דגש על שרירים מייצבים ושיווי משקל.
המדריכה: חן

 

יוגה\פילאטיס לנשים בהריון
במהלך ההיריון עובר הגוף שינויים רבים, שמתבטאים במבנה הפיסי, ביציבה ובמצב המנטאלי והאנרגטי. תרגול יכול להקל על כל התופעות שמלוות את התקופה הזו, ואף לסייע בשעת הלידה
למי מתאים: ניתן ורצוי לתרגל בזמן ההיריון, ההמלצה שלנו היא להתחיל לתרגל בשבוע ה-12 להריון.
המדריכה: אורית


יוגה\פילאטיס לאחר לידה
מזל טוב! הלידה מאחוריך, בגדי ההיריון כבר עמוק בארון והגיע הזמן לחזור לגזרה שהייתה לך לפני הלידה. השיעור מתמקד בעיקר באזורים המשתתפים בתהליך ההיריון והלידה: חיזוק שרירי קרקעית האגן והבטן, שרירי הגב העליון והארכת הגב התחתון.
למי מתאים: לנשים אחרי לידה
המדריכה: אורית